سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 

تصاویر گوشی خمیده با فناوری تاچ سه بعدی

 

اخبارتکنولوژی  تکنولوژی,خبرهای تکنولوژی, 4G LTEPure XR

یک شرکت آمریکایی جدیدترین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد.

به گزارش مهر، در سال گذشته میلادی و در همین روزها شرکت Blu از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام Pure XL رونمایی کرد و اکنون با گذشت یک سال از آخرین محصول این شرکت، گوشی هوشمند دیگری با نام 4G LTEPure XR از سوی این شرکت آمریکایی معرفی شده است.

این گوشی دارای صفحه نمایشگر خمیده 5.5 اینچ با وضوح تصویر 1080 مگاپیکسلی به همراه صفحه SuperAMOLED است.

از ویژگی دیگر این گوشی داشتن فناوری تاچ سه بعدی شبیه به آیفون اس 6 است.

گوشی 4G LTEPure XR دارای آندروید 6.0 مارشمالو و پردازشگر هشت هسته ای 2 گیگاهرتز MediaTek Helio P10 است.

 

اخبارتکنولوژی  تکنولوژی,خبرهای تکنولوژی, 4G LTEPure XR

 

رم این گوشی 4 گیگ و حافظه داخلی آن 64 گیگ با قابلیت کارت حافظه microSD برای افزایش ظرفیت آن است.

از مشخصات دیگر گوشی 4G LTEPure XR داشتن دوربین پشت 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

این گوشی مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت کاربر در دکمه Home  است.  4G LTEPure XR می تواند دو سیم کارت را پشتیبانی کند.

باتری بکار رفته در این گوشی 3000 میلی آمپری و دارای پورت USB از نوع C است.

4G LTEPure XR در رنگ های خاکستری و طلایی به همراه بدنه کاملا فلزی طراحی شده است.

شرکت Blu اعلام کرده که با یک شارژر سریع 2 آمپری می توان ظرف مدت 10 دقیقه شارژ مورد نیاز برای یک ساعت مکالمه در این گوشی را فراهم کرد.

قیمت این محصول 299 دلار است.

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 95/6/10 | 1:42 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()

 

اپل واچ 2 باتری بزرگ‌تری دارد

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اپل واچ

مدل 42 میلی‌متری اپل واچ 2 از باتری 334 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد.

«اپل واچ 2» (Apple Watch 2) از جمله محصولات اپل به حساب می‌آید که انتظار داریم در زمان معرفی «آیفون 7» (iPhone 7) یا آیفون 6SE به نمایش در بیاید. امروز شایعات جدیدتری درباره‌ی این محصول منتشر شده‌اند که به بیشتر شدن ظرفیت باتری آن اشاره می‌کنند. در شایعات گفته شده که مدل 42 میلی‌متری اپل واچ 2 از باتری 334 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. لازم به ذکر است که مدل 42 میلی‌متری فعلی اپل واچ باتری 246 میلی‌آمپر ساعتی داشت. اگر این اطلاعات درست باشند، ظرفیت باتری اپل واچ 2 بیش از 36 درصد در مقایسه با مدل قبلی افزایش داشته است.

میزان ظرفیت باتری اپل واچ یکی از مسایلی بود که کاربران به آن اعتراض کرده بودند و به نظر می‌رسد که اپل با افزایش آن در مدل جدید قصد دارد این مشکل را تا اندازه‌ای برطرف کند. همچنین امیدوارم که نسل دوم ساعت هوشمند اپل از شبکه‌های موبایل هم پشتیبانی کند تا بتوان با آن تماس تلفنی برقرار کرد و برای استفاده از آن دیگر نیازی به آیفون نباشد.

البته در بخش دیگری از شایعات گفته شده که اپل واچ 2 در دو مدل راهی بازار می‌شود که یکی از آن‌ها به GPS و فشار سنج مجهز شده است. همچنین مشخص شده که این ساعت‌ها در برابر نفوذ آب مقاوم‌تر شده‌اند، اما اپل همچنان به کاربران پیشنهاد می‌کند که این محصولات را از آب دور نگه‌دارند. به احتمال زیاد پردازنده‌ی به‌کار رفته در اپل واچ 2 هم ارتقا پیدا کرده و سریع‌تر شده است.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - سه شنبه 95/6/10 | 1:42 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()

 

آیفون‌ 6 و 6 پلاس مشکل صفحه لمسی دارد

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

طبق خبری که وب‌سایت iFixit منتشر کرده است، آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به مشکلی جدی برخورده‌اند که اپل از آن خبر دارد و هیچ برنامه‌ای برای درست کردن‌اش تنظیم نکرده است

شکایت‌های زیادی در فوروم‌های اپل ارسال شده است و کاربران زیادی گفته‌اند که صفحه لمسی گوشی‌شان خراب شده و یک خط عمودی مدام در بالای صفحه‌شان پرش می‌کند.

بر و بچه‌های تعمیرکار وب‌سایت iFixit به این مشکل جدید آیفون‌های سری 6، اسم «بیماری لمسی» را داده‌اند. این مشکل فقط در آیفون‌های تولیدی سال 2015 پیش می‌آید. تعمیرکاران حرفه‌ای در گفتگو به وب‌سایت iFixit گفته‌اند که در ماه صدها آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به فروشگاه‌های‌شان آورده می‌شود که به مشکل صفحه لمسی برخورده‌اند. یکی از تعمیرکاران گفته است: "این مشکل آن‌قدر زیاد است که تصور می‌کنم تمام آیفون‌های 6 آن را داشته باشند، اما در زمان آن را رو کنند."

تعداد زیادی از این افراد در ابتدا به پشتیبانی اپل مراجعه کرده‌اند، اما اپل به آن‌ها گفته است که مشکل صفحه لمسی را تنها در صورتی حل می‌کنند که از زمان گارانتی گوشی‌شان باقی مانده باشد، وگرنه افراد باید یک گوشی جدید بخرند.

فشار دادن صفحه، یا خم کردن گوشی، مشکل را برای مدتی کوتاه حل می‌کند، اما مشکل صفحه لمسی دوباره و با شدت بیشتر باز می‌گردد.

تعمیرکاران حرفه‌ای گفته‌اند که چیپ تاچ گوشی مشکل دارد و این مشکل می‌تواند با خم شدن طبیعی گوشی پیش بیاید. در نتیجه اتصال‌ها برقرار نمی‌شوند.

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 95/6/4 | 12:44 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()

 

اندروید 7?0 نوقا رسما عرضه شد

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,اندروید

روز گذشته بلاخره اندروید نوقا به شکل رسمی عرضه شد و مجموعه‌ای از شایعات قبلی درست از آب درآمدند. شرکت گوگل اعلام کرده است که اندروید 7?0 نوقا به شکل رسمی منتشر شده و بروزرسان آن برای گوشی‌های نکسوس و تبلت‌ Pixel C عرضه می‌شود.

این خبر یعنی بروزرسان برای گوشی‌های نکسوس 6، نکسوس 9، نکسوس Player، نکسوس 5X، نکسوس 6P، تبلت Pixel C و دستگاه‌های Android One شروع به انتشار کرده. شرکت گوگل به این نکته هم اشاره کرده که انتشار این اندروید جدید و در اختیار قرار دادن آن برای همه دستگاه‌های مورد بحث ممکن است چندین هفته طول بکشد. بنابراین اگر دستگاه‌هایی که اشاره شد را دارید اما این بروزرسان همین حالا در دسترس شما قرار نگرفته نگران نباشید و کمی بیشتر صبر کنید.


اندروید 7?0 یک بروزرسانی اساسی با مجموعه?‌ای از قابلیت‌های جدید است. قابلیت‌هایی شامل قابلیت Doze برای ذخیره بیشتر باتری، ایموجی‌های جدید، قابلیت Quick Settings بهبودیافته‌تر از قبل، حالت Multi- Window، قابلیت‌هایی که امکان می‌دهند مستقیما از بخش نوتیفیکیشن به پیام‌ها پاسخ دهید و همچنین چندین تغییر امنیتی جدید دیگر.


باید به این نکته هم اشاره کرد که مشخص نیست سایر دستگاه‌ها چه زمانی ممکن است این بروزرسان جدید را دریافت کنند. این موضوع بستگی به سازندگان و اپراتورهای مخابراتی در سراسر جهان دارد.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

 

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 95/6/4 | 12:44 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()

 

گوگل: ال‌جی V20 اولین موبایلی خواهد بود که با اندروید 7?0 عرضه می‌شود

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,ال جی

    گوگل عرضه‌ی ال‌جی V20 با اندروید 7?0 را تایید کرد.

گوگل امروز اندروید 7?0 را به شکل رسمی برای گوشی‌های Nexus 5X، Nexus 6P، Nexus 6، Nexus 9، Nexus Player و تبلت Pixel C عرضه کرد.  هنوز مشخص نیست سایر شرکت‌ها مانند سونی، سامسونگ و HTC در چه تاریخی این سیستم عامل را برای گوشی‌های خودشان عرضه می‌کنند؛ اما گوگل گفته که اولین تلفن همراه هوشمندی با اندروید 7?0 راهی بازار می‌شود، V20 شرکت ال‌جی خواهد بود.

البته خود ال‌جی هم گفته بود که گوشی V20 از همان ابتدا با اندروید 7?0 عرضه می‌شود و با تایید گوگل مطمئن شدیم که این اتفاق خواهد افتاد. گوگل تصویری از این گوشی منتشر کرده که رابط کاربری اندروید 7?0 که مخصوص ال‌جی است را نشان می‌د‌هد. متاسفانه تغییر زیادی با رابط کاربری اندروید 6?0 که روی LG G5 قرار دارد، دیده نمی‌شود.

شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی V20 را در تاریخ 16 شهریور ماه معرفی کند. شایعات می‌گویند که این تلفن همراه هوشمند با قیمت 649 دلار بفروش می‌رسد. این تلفن همراه هوشمند به احتمال زیاد به صورت ماژولار طراحی شده و به دوربین دوتایی و سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده است. به احتمال زیاد تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 820 هم روی آن قرار گرفته است.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

 

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 95/6/4 | 12:43 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()

 

سامسونگ در حال ساخت یک تبلت جدید با قلم S PEN است

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

براساس اطلاعاتی که در دست داریم این تبلت که هنوز به بازار عرضه نشده با شماره مدل SM-P580/P585 در وبسایت سامسونگ دیده شده و به نظر می‌رسد یک گلکسی تبلت جدید در دست ساخت است.

ظاهرا شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت جدید است که از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در این سال‌ها در زمینه ساخت قلم‌های خود به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و استفاده گسترده این قلم‌ها در تبلت یکی از اتفاقاتی است که دیر یا زود انتظارش را داشتیم.

احتمالا این تبلت جدید از نظر مشخصات میان‌رده محسوب می‌شود. این محصول جدید یک صفحه‌نمایش 10?1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 دارد. یک تراشه اگزینوس 7870 هشت هسته‌ای به همراه یک قلم S Pen از جمله مشخصات این تبلت است. ظاهرا این دستگاه از نظر قابلیت‌ها و مشخصات بسیار به سامسونگ گلکسی تب A 10.1 نزدیک است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ کی قصد دارد این تبلت را به بازار عرضه کند.

 

سامسونگ در ماه میلادی پیش رو رویدادی دارد که در آن ساعت هوشمند جدید خود Gear S3 را معرفی می‌کند؛ برخی احتمال می‌دهند که تبلت مورد بحث هم در همین رویداد معرفی شود. موضوعی که هنوز از آن مطمئن نیستیم و برای حصول اطمینان باید تا برگزاری رویداد منتظر بمانیم.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

 

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 95/6/4 | 12:43 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()

 

چگونه حداکثر سرعت اینترنت 3G داشته باشیم؟

 

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

ترفندهای افزایش سرعت اینترنت 3g

 
اگر به اینترنت 4G دسترسی ندارید می توانید با استفاده از ترفند های این گزارش سرعت اینترنت 3G خود را افزایش دهید.
تقریبا بیش از 600 شهر ایران توسط اپراتورهای تلفن همراه تحت پوشش اینترنت نسل سوم و حدود 60 شهر نیز تاکنون تحت پوشش نسل چهارم اینترنت 4G قرار گرفته است. اگر به دلیل مدل گوشی یا آنتن ندادن آن امکان استفاده از اینترنت 4G را ندارید،می توانید با استفاده از ترفند های زیر سرعت اینترنت 3G خود را افزایش دهید.

 

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر
شما می توانید در مرورگر تلفن همراه خود، از دانلود تصاویر جلوگیری و فقط متن را مشاهده کنید. این کار باعث می شود تا صفحات زودتر بارگذاری شده و شما به مطلب سریع تر دسترسی پیدا کنید. برخی از مرورگر ها مانند فایرفاکس و کروم چنین امکانی را در تنظیماتشان به صورت پیش فرض، قرار داده اند.

 

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

غیرفعال کردن تصاویر در مرورگر

 

پاک سازی حافظه پنهان
یکی از روش های افزایش سرعت تلفن همراه و اینترنت حذف حافظه پنهان است. مرورگرها فایل هایی را برای استفاده ی مجدد بر روی دستگاه شما ذخیره می کنند که باعث اشغال مقدار زیادی از حافظه و کند شدن سرعت آن می شوند. با پاکسازی این فایل ها هم حافظه اشغال شده آزاد می شود و هم سرعت گوشی و البته سرعت مرورگر شما نیز افزایش می یابد. برای انجام این کار به بخش Settings و سپس Applications رفته و برنامه ی موردنظر خود را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده دکمه ی Clear Cache را لمس کنید.

 

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

سرعت اینترنت 3g , اینترنت 4G

پاک سازی حافظه پنهان مرورگر

 

حذف اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده
یکی دیگر از مواردی که باعث کند شدن موبایل یا تبلت و سرعت اینترنت می شود اپلیکیشن های سنگین و بی استفاده نصب شده بر روی تلفن همراه شما است. بسیاری از برنامه ها به صورت پس زمینه بر روی سیستم در حال اجرا هستند و شما از آن بی خبر هستید. علاوه بر این نرم افزار ها، ویجت ها نیز می توانند قاتلین حافظه و همچنین دیتای اینترنت به حساب بیایند. برای افزایش سرعت گوشی تلفن همراه تان پیشنهاد می کنیم نرم افزار های غیر ضروری و بی استفاده را از روی گوشی آن حذف کنید.

 

استفاده از مرورگر "Opera Max"
نرم افزار اپرا مکس با استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد خود به بررسی جریان داده ها و همچنین بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت گوشی شما می پردازد. اپرا مدعی شده است که می تواند اتصال اینترنت را تا 23% بیشتر از حالت معمولی افزایش دهد. اگر می خواهید از بیشترین سرعت ممکن اینترنت خود استفاده کنید، این نرم افزار چنین امکانی را به شما می دهد.

منبع:yjc.ir

 

 






تاریخ : یادداشت ثابت - جمعه 95/5/16 | 12:32 صبح | نویسنده : مسعود فشکی | نظرات ()
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اریک صدا